Rendeléskövetés
Terminálkereső
Információ
06-1-451-1088

Felhasználói fiókom

Kérjük válasszon...
Kijelentkezéskor biztonsági okokból minden nem mentett projekt és kosara tartalma törlődik.

Szállítási módok

A szállítást szakértő partnereinkkel végeztetjük.

Sok fényképes termékünket természetesen kérheti bolti átvétellel is és átveheti az üzletekben. A megrendelés során, a bejelentkezést/regisztrációt követően az üzletkereső funkció segítségével könnyedén kiválaszthatja az üzletet, ahol átveheti a fényképes terméket. Keresse meg és válassza ki a legközelebbi üzletet irányítószám vagy helységnév alapján!

Kivételek csupán az olyan termékek, melyeket méretüknél fogva nem lehet üzletben tárolni, elzárni. Pl. nagyobb fali dekorációk esetén lehet ez a helyzet. A lehetséges kézbesítési módokat az Árlistában találja. Itt tudja kiválasztani, hogy bolti átvételt szeretne vagy házhoz szállítást kér.

A megrendeléseket az üzletek három hónapig tárolják. Ahhoz, hogy el tudja hozni a rendelését az üzletből, ki kell nyomtatnia a megrendelés visszaigazolását, illetve szükséges lesz hozzá a személyi igazolvány. Ha egy Ön által megbízott személy megy érte az Ön csomagjáért, szüksége lesz az illetőnek egy megfelelő, írásbeli meghatalmazásra. Ha e mellett a kézbesítési mód mellett dönt, megrendelését kényelmesen ki tudja fizetni az üzlet kasszájánál. Mennyibe kerül a bolti átvétel? A bolti átvétel díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 599 Ft.

Amennyiben üzletben történő átvétel módot jelölt, számlaigényét az átvétel előtt a partnerüzletben tudja jelezni. Üzletben történő átvétel esetén, utólag nem áll módunkban számlát kiállítani.

Csomagjainak biztonságos kézbesítése házhoz szállítással.
A sokéves tapasztalat és a szakértelem a garancia arra, hogy CEWE fényképes termékei biztonságosan és gyorsan kiszállításra kerülnek.

Szeretné otthon vagy a munkahelyén átvenni a megrendelt fényképes terméket? A megrendelés során válassza a kényelmes házhoz szállítást!

A fenntarthatóság és a környezetvédelem a GLS stratégiájának szerves része

  • Egyre szélesebb körben alkalmaz alternatív járműveket és városi logisztikai koncepciókat a csomagszállításban, és szállítási partnereinket is bevonja ezekbe a tevékenységekbe.

  • Folyamatosan korszerűsíti a csomagszállításra szolgáló járműparkot és a GLS vállalati személygépjárműveit, illetve gondoskodik ezek egyre környezetbarátabb üzemeléséről.

  • Folyamatosan csökkenti telephelyeiken a csomagmennyiséghez viszonyított erőforrás-fogyasztást, és környezetbarát telephelyek létrehozásába ruház be, pl. fotovoltaikus rendszerek alkalmazásával.

Partnerünk: GLS
Partnerünk elérhetőségei:
Telefonszám: +36-29-88-67-00
E-mail: info@gls-hungary.com

A GLS ügyfélszolgálata munkanapokon 7 és 20 óra között fogadja hívását.

  • Mikor történik a kiszállítás?
    A fényképes termékek az elkészülésüket követő munkanapon kerülnek kézbesítésre. A GLS hétfőtől péntekig, munkaidőben kézbesít 8 és 17 óra között.

  • Hol találhatok meg bővebb információkat a csomagomról?
    Csomagkövetés » a GLS weboldalán elérhető csomagkeresés funkció a nap bármely szakában elérhető. A kereséshez szükséges csomagszámot a fényképes termék elkészülését visszaigazoló e-mailben találhatja meg. A keresést követően a csomagtörténet azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.

  • A kiszállítási napon nem tartózkodom a szállítási címen. Mi a teendő?
    Amennyiben változtatni szeretne a kiszállítás helyén, vagy időpontján, azt a kézbesítést megelőző munkanapon teheti meg a csomagom.eu weboldalon. A módosításhoz szükséges jelszót a GLS csomag információ visszaigazoló e-mailben találhatja meg.

  • 3 sikertelen kézbesítési próbálkozás után a csomag visszakerül a szolgáltatóhoz.

  • Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
    A házhoz szállítás díja a csomag súlyától függetlenül bruttó 1199 Ft.

  • Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 10 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 10 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.

» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén különböző lehet. A transzferköltségeket itt találja«

A GLS Automata hálózata folyamatosan bővül. Jelenleg több mint 300 településen, több mint 1500 automata áll rendelkezésre! A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagok a következő munkanapon a kiválasztott GLS Automatába kerülnek kiszállításra.

A feladható csomag maximális mérete: 73 cm x 42 cm x 59 cm.

A GLS SMS és e-mail értesítést küld a címzettnek. A csomag átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre az értesítésben megküldött PIN kód megadásával. A csomag átvételéig naponta e-mail emlékeztetőt küld a GLS. Az utánvét kifizetése bankkártyával lehetséges Szállítással kapcsolatos kérdésekkel kérjük, forduljon a GLS ügyfélszolgálatához.

A GLS ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00 között érhető el.

Telefonszám: +36 29 88 67 00

E-mail: info@gls-hungary.com

Állandóan mozgásban van, nem tudja otthon átvenni a rendelését?

Kérje megrendelését bármely FOXPOST csomagautomatába és nem kell egész nap a futárra várnia. A folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózatunk automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, beltéren és kültéren egyaránt, már 0-24-ben is elérhetőek. Esetenként előfordulhat, hogy egyes automaták túlterheltek, ezért a gyorsabb átvétel érdekében az automataválasztás során vegye figyelembe az automaták telítettségi színjelzését. Csomagját bármikor és bárhol nyomon követheti a FOXPOST applikációban, és segítségével át is veheti azt. Rendelését akár 1 munkanap alatt kiszállítjuk, amint az megérkezik az automatába, e-mailben és elsődlegesen Viberen vagy pedig SMS-ben küldünk értesítőt, és egy egyedi kódot, mellyel 4 napig átveheti a csomagját. Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, és ugyanazon adatokkal rendelt itt a webshopban, mint ami a FOXPOST fiókjában szerepel, akkor gyorsan és könnyedén átveheti rendelését alkalmazásunkkal, és még az egyedi kódra sem lesz szüksége. Fontos: az automatáinknál csak bankkártyával tud fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePayen keresztül. A csomagméretekről és súlyhatárról a https://foxpost.hu/ weboldalon tájékozódhat.

A FoxPost Zrt. kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra. Ezt bizonyítja az is, hogy 2023-ban elnyerték a Trade magazin Fenntarthatóság Szimbóluma díjat.

A Fenntarthatóság Szimbóluma versenyen olyan cégek és projektek részesülnek elismerésben, amelyek:

  • hozzájárulnak a karbonlábnyom csökkentéséhez,
  • a klímaváltozás elleni küzdelem támogatásához,
  • a körforgásos gazdaság szereplőinek nagyobb számához,
  • az élelmiszerpazarlás elleni küzdelemhez,
  • és a hulladékkezelés hatékonyságának növeléséhez,
  • beleértve a környezetbarát csomagolóanyagok jelenlétének növelését.

Partnerünk elérhetőségei:
Telefonszám: +36 1 999 0369
E-mail: info@foxpost.hu
Weboldal: www.foxpost.hu

A FOXPOST ügyfélszolgálata munkanapokon 9 és 21 óra között fogadja hívását.

  • Mikor helyezik a csomagot az automatába?
    A fényképes termék az elkészülést követő munkanapon kerül elhelyezésre a csomagautomatába.

  • Hol találhatóak FOXPOST csomagautomaták?
    A FOXPOST csomagautomaták bevásárlóközpontokban érhetőek el. Országosan már 1000+ csomagautomata működik, mely szám csak folyamatosan bővül!

  • Milyen fényképes termékek kérhetőek FOXPOST csomagautomatába?
    Az elhelyezendő csomag maximum 60x36x61 cm nagyságú lehet.

  • Hogyan jutok hozzá a megrendelt fényképes termékhez?
    Mind online, mind a CEWE Fotóvilág rendelőszoftverrel történő rendelés során könnyedén kiválaszthatja a legközelebbi FOXPOST csomagautomatát, az átvételi pont kereső segítségével. A kiválasztást követően kérjük, írja be a mobilszámát (Fontos: magyar mobil telefonszám, speciális karakter és szóköz nélkül pl. 06201234567) az adott mezőbe – ez eltérő lehet a regisztráció során megadott telefonszámtól. A csomag elhelyezéséről egy értesítő SMS-t és emailt fog kapni, benne a nyitókóddal, mellyel kinyithatja a csomagot rejtő automata ajtaját.

  • Mennyibe kerül a fényképes termékek átvétele a FOXPOST csomagautomatákból?
    Az átvétel díja bruttó 1199 Ft.

Amennyiben megrendelésének értéke meghaladja a 10 000 Ft-ot, használja az „INGYENSZALLITAS” kuponkódot és megrendelését ingyenesen veheti át! A kupon egy termékcsoportból történő, 10 000 Ft-ot meghaladó értékű megrendelés esetén használható fel. Más kedvezményekkel nem vonható össze.

» FONTOS: transzferköltség különböző termékkategóriák rendelése esetén «

A szállítás költsége 1990 Ft.

Magyar Posta ügyfélszolgálat elérhetőség:

Hétfő-szerda és péntek: 08:00-17:00
Csütörtök: 08:00-20:00
Telefon: 06-1-767-8282

Miért a CEWE?

Európa legkedveltebb fotószolgáltatója
100% elégedettségi garancia
Hétvégén is elérhető ügyfélszolgálat

Rendelkezésére állunk! Hívjon bennünket!

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: 06-1-451-1088, hétfőtől vasárnapig: 8:00-17:00